سنگ شکن هیدروکن

سنگ شکن مخروطی هیدروکن، در درجه اول با هدف دستیابی به عملکرد عالی در زمینه خرد کردن با ریزکاری طراحی شده است. این محصول عملکرد فوق العاده ای در خرد کردن سنگ ها و مواد معدنی دارد. از سنگ شکن هیدروکن در راهسازی و صنایع معدنی استفاده های بسیاری می شود.
اگرچه سرعت غیر عادی در اندازه های مختلف این سنگ شک سرعتی نیست که برای سنگ شکن نیوهاوس استفاده می شود ، اما سنگ شکن مخروطی هیدروکن قطعاً به عنوان یک ماشین پرسرعت ارزیابی می شود ، محصول آن ها کاملاً با هم قابل مقایسه هستند و تنظیمات مشابهی نیز دارند.

ویژگی های هیدروکن

احتمالاً ویژگی برجسته سنگ شکن هیدروکن پشتیبانی هیدرولیکی است که نام آن از آن گرفته شده و به وضوح در نمای مقطعی نشان داده می شود. این دستگاه امکان تنظیم سنگ شکن را در هر ثانیه در هر محدوده دلخواه فراهم می کند. ممکن است در حین کار دستگاه سنگ شکن تنظیماتی انجام شود ، اگرچه قبل از کارکردن پمپ تنظیم، خوراک ورودی باید قطع شود. یک باتری در سیستم هیدرولیک باعث محافظت در برابر آهن و بسته بندی آهن می شود.

سنک شکن

نحوه کار هیدروکن

سر خرد کن با حرکت خارج از مرکز در کاسه می چرخد. با نزدیک شدن سر به کاسه، ذرات بین گوشته و آستر کاسه شکسته می شوند.
سنگ شکن مخروطی در مدارهای آسیاب AG و SAG برای افزایش تناژ با مقابله موثر با هرگونه مشکل جمع شدن سنگریزه (اندازه بحرانی) استفاده می شود. به طور معمول، سنگ شکن های سنگین سر کوتاه برای خرد کردن سنگریزه ها استفاده می شوند. قدرت و سطح حفره سنگ شکن متغیرهای کلیدی برای نظارت و کنترل عملکرد سنگ شکن هستند. اندازه محصول سنگ شکن با تغییر تنظیم سمت بسته تنظیم می شود.

در سمت چپ یک نمودار از اتاق خردکن مخروطی هیدروکن نشا دهنده قطعات هیدروکن است است. مقایسه این اتاق با آنچه قبلاً بحث شد جالب است. لازم به ذکر است که نقطه چوک بسیار بالاتر از سطح تخلیه افزایش یافته است ، در واقع ، به نقطه ای نه چندان پایین برای حداکثر خردایش خوراک توصیه شده است. با توجه به شعله ور شدن سر ، و شعله ور شدن مربوط به سوراخ پوسته بالایی ، دامنه های قطر میانگین خط به شدت از خط مرکزی سنگ شکن دور می شوند. برای برخی ، فاصله بالاتر از نقطه تخلیه ، زاویه بین سر و مقعر بسیار حاد است. در واقع ، در موقعیت سمت راست سر ، این منطقه تقریباً موازی است. غوطه وری نمی شود

هیدروکن

ایمنی استفاده از سنگ شکن

برای شرایط کار توصیه شده ، به عنوان مثال ، برای ترکیبات ایمن پرتاب و تنظیم ، و با خوراک غربال شده ، این نوع محفظه خرد کردن به چیزی مانند خفگی یا شرایط نزدیک به خفه نزدیک نمی شود. برای ترکیبی که در نمودار نشان داده شده است ، نسبت کاهش حجم تقریباً 1: 1 از منطقه 0-1 به منطقه 2-3 در نقطه خفه است. در نتیجه ، اگر به سنگ شکن یک خوراک غربال شده داده شود (همانطور که همه سنگ شکن های ریز ریز باید این کار را انجام دهند) ، کاهش حفره ها با رسیدن به نقطه چوک به خوبی نمی تواند به نسبت جدی برسد. نمودار اتاق استاندارد را نشان می دهد. با استفاده از خوراک غربال شده ، این سنگ شکن ها در تنظیمات تخلیه با پرتاب سر در نقطه تخلیه کار می کنند (که معمولاً به آن “پرتاب خارج از مرکز” گفته می شود)

سطح در جیب خورنده سنگ شکن یک متغیر مهم است ، زیرا می تواند نشان دهد که آیا خوراک در حال تجمع است. تجمع می تواند منجر به اتصال شاخه خوراک ، ریختن دامن روی خوراک سنگ شکن یا شاخه سنگ شکن شود. هیچ کدام از اینها مطلوب نیستند.

Related Post

Leave a Comment

language »